Wednesday, December 14, 2011

Burung Hantu


Hi, malam!

Rasanya dalam minggu ni xde ape2 komitmen yang berat. So, aku boleh la lepak kat sini selalu. (bagi aku ni tempat lepak orang bosan).

Sejak musim exam ni aku dah x pandai nak tido malam. Apa ntah nak wat pas exam dah abes ni.



lupa nak buh quote - "FTSK,2011". 




Aku tak amek caffeine pun. Tapi still xley tido. Mungkin ade ter-rasa coffee latte qila td. Alaa, sikit je pun. *ting-tong* Sejak semalam, hanya tido 2 jam dalam 33 jam. Sampai aku tertido tadi awal malam dan terlepas tengok cinta elysa. *frustrated tau dak!* Aku just dapat tengok 10 min akhir je. Kecewa mcm ni. Sigh~


Sapa kerja sok, sapa ade kelas esok pegi tido sekarang.

Nah, lagu tido malam ni.



God doesn't give you people you want, but He give you people you need. Someone to love you, to hurt you, to care about you, to make mess on you, to compliment you, to get your freaks on... and to make you the person you were meant to be.


Sudah!


*good night sweets*

*_*



p/s: ada nmpk kaitan burung hantu ngan cerita aku tak? #lol

2 comments:

  1. syila..part last cite tu yg pnting..10 mnit pon jnji taw ending..huhuhu
    **owang nmpk kaitan brung antu tu ngn cte syila..hahahaha

    ReplyDelete