Thursday, October 27, 2011

Raya Haji : 10 Zulhijjah = 6 Nov

Assalamualaikum wbt.

Tadi dah tengok kat tv. Dah confirm 6hb raya haji. Penyimpan mohor-mohor besar cakap.

Tibe-tibe x berapa nak feeling raya sangat. Sebab teringat yang 5hb ade kelas kat Sunway. Ahh sudah. Macam mana ni. Aku nak raya kot.

Hum. Maknanye, pas abes kelas la baru boleh balik kampong. Kelas abes petang lak tu.


Serabut. Serabut.


Macam x sempat kejar bas pun ye jugak. *sedih ni*

Macam mana ek nak wat ?

Takkan balik pagi raya kot.

No! Nanti aku menangis kat rumah malam2. Haha


So, How???

...........................................................................................

-still no idea lor-


Btw tambah lagi 1 masalah.

Aku x apply leave raya ni. So cuti umum jela ade.

Erk.??!


Serabut. Serabut.


Some more, aku baru teringat sumtin. J hehe

Pasal tarikh la.

##postpone## plis~~


p/s : aku dah x berbakat pulak nak wat post yg berkaler-kaler macam dulu. haha..


3 comments:

  1. syila kan ambik micpa aishah..
    (jawab bg pihak syila)

    syila sabar eh.
    sempat nya balik lepas kelas tu.
    jangan sampai duk kat sentul pg2 raya dah la.
    beraya dengan aunty cina n india sebelah rumah.
    hehe..

    ipah gurau. ipah gurau. :)

    ReplyDelete
  2. a,ah.. kelas MICPA. tiap2 weeken ade pasni.. :(
    btw, wish me luck k.

    ifah! haha...

    ReplyDelete