Saturday, May 10, 2014

Mama's Day

Hi,

Happy mother's day to semua mother atas muka bumi. 

(isi kandungan yg seterusnya ditulis dalam sedar dan bebas emosi)

Sepatutnya, today aku pergi bukit fraser dengan kawan2. tak kenal sangat geng yg bakal difollow ni. just kenal organiser program je.

plan punya plan then the night before bertolak pergi sana, called my mom, kata nak pergi fraser hill sekian, sekian...

marah terus dia. dia serius2 tak izinkan aku pergi situ. kataya bahaya. berhantu. tak ada apa yg menarik. jalan curam berliku silap2 boleh masuk gaung.
katanya, kalau sayang dia, jangan pergi. 
apa lagi, terus kata tak berani pergi la. kalau pergi tu dah melawan kata pulak. 
dia kata nak jalan2, pergi kat jalan yang besar, kl, shah alam tu kan jalan besar elok. buat apa pergi fraser.

oleh sebab aku tak nak lawan kata dia, so aku cancel la. lantas nangis teresak-esak.

maaf hafizan sebab last minit sangat bagitahu kata cancel. benda tak dijangka. 

kalau aku pergi pun, ntah2 aku tak selamat. seeloknya, aku tak follow. 

lantaran dari itu, pagi sabtu yang cerah ni, aku dah tak tahu apa nak buat. tak nak balik pahang rini. aku plan esok jela.

today plan nak cari present mama. 

semoga hari semua orang ceria2 dan riang ria selalu. 



No comments:

Post a Comment